اجاره میز و صندلی کنفرانسی در تهران

۷ بازديد
اجاره میز و صندلی کنفرانسی در تهران
های رنتر , اجاره میز و صندلی کنفرانسی در تهران، همایش،ورکشاپ،سمینار،جلسه، آموزشی، مراسم و مجالس و تشریفات بین المللی با قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان میباشد.
 
گروه شرکت hirenter, پلتفرم آنلاین اجاره میز و صندلی کنفرانسی بصورت شبانه روزی در خدمت شماست.
 
جابجایی و چیدمان و دیزاین سالن کنفرانس؛سالن همایش؛اتاق گفتمان؛جلسات و سمینارهای مهم اداری و شرکتی میباشد.
 

خرید رپورتاز آگهی

۱۰ بازديد

رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به چه شکل است؟

در دنیای امروز که مخاطبان زیادی در فضای اینترنت حضور دارند، تبلیغات و بازاریابی نیز رنگ و بوی دیگری گرفته و شاهد استفاده از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال هستیم. به همین دلیل رپورتاژ آگهی نیز به عنوان یکی از مهمترین اقدامات روابط عمومی در جهت اطلاع‌رسانی، تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان تاثیر مهمی در تبلیغات اینترنتی خواهد داشت.
در تبلیغات اینترنتی شما می‌توانید با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد، اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده کنید. ضمن اینکه در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار خوبی روی سئو خواهد داشت.

انواع ریدایرکت ها و تاثیر آن در سئوی وبسایت

۴ بازديد
وب سایت ها به طور معمول ساختار خود را تغییر می دهند، صفحاتی را حذف می کنند و گاها از یک دامنه به یک دامنه دیگر منتقل می شوند. مدیریت صحیح انواع ریدایرکت ها در پیشگیری از افت جایگاه و از دست دادن رتبه سایت نقش حیاتی دارد و به موتور های جستجو کمک می کند بهتر فعالیت های شما را درک کنند. ریدایرکت ها دارای یک کد وضعیت می باشند که با شماره 3 آغاز می شود (به عنوان مثال چیزی مشابه 3xx). لازم به ذکر است که 100 کد وضعیت مختلف وجود دارند اما تنها تعداد کمی از آن ها داده های خاصی را در خود دارند. در این آموزش ریدایرکت های مربوط به سئو را به طور کامل پوشش خواهیم داد. پس با ما در وبلاگ اصلی همراه باشید.
 
این وبلاگ را در سامانه حجره جو از دست ندهید!

معرفی انواع پسوند های دامنه و کاربرد هایشان

۶ بازديد
در بلاگ امروز می خواهیم با انواع پسوند های دامنه و همچنین کاربرد آنها برای انتخاب یک دامنه مناسب برای شروع فعالیت وب سایت آشنا شویم. دامنه نام منحصر بفردی است که برای شناسایی سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. و از چند قسمت تشکیل شده است که با نقطه ( دات ) از هم جدا شده اند. قسمت اول ماهیت آدرس می باشد مانند WWW،قسمت دوم نام دامنه می باشد و قسمت سوم پسوند موضوعی دامنه سطح بالا (TLDs:Top Level Domains) می‌باشد که می تواند شامل یک دامنه سطح بالای عمومی (gTLDs:Generic Top Level Domains) و یا یک پسوند کشوری (ccTLDs:Country Code Top Level Domains) باشد و یا ترکیبی از این دو.
 
این وبلاگ را در سامانه حجره جو از دست ندهید!

به نظرتان برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور کیست؟

۵ بازديد
آیا نام وبلاگ جدید را میدانید!
 
این وبلاگ در سامانه حجره جو است. نام این وبلاگ مهم و کاربردی که درمورد کسب و کار اینترنتی و ثبت مشاغل کشوری است؛
 
 
آیا میدانید این سامانه، یعنی بهترین بانک اطلاعات مشاغل در سراسر کشور ایران کدام سامانه است؟ جواب این سوال ساده است! برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور را نمیتوان به یک سامانه ثبت مشاغل گفت. چون سامانه های زیادی وجود دارد! اما بهترین آنها، سامانه ثبت مشاغل کشوری یا برترین بانک اطلاعات مشاغل کشور یعنی سامانه حجره جو است.
 
سامانه حجره جو